
26. SZALONMENEDZSMENT I.
A TÖKÉLETES KOMMUNIKÁCIÓ ÉS MEGJELENÉS SZÉPSÉGSZALONOK SZÁMÁRA
30 000 Ft
Útmutatót adunk a szalonod extra nyereséges, hatékony működtetéséhez, a hatásos közösségi média és önmarketing módszerekhez, hogy a lehető legtöbbet hozhasd ki fodrász szakmai tudásodból.
A képzés során élőben gyakorolhatod a social media helyes használatát.
A képzés célja:
• megtanítani a közösségi média vállalkozásfejlesztő használatát
• megfelelő hirdetési kampányokat indítani a szalonod számára
• fodrászként a közösségi médiában meghatározó szereplővé válni
• a vendégekkel való kommunikációt és kapcsolattartást megkönnyíteni
• az online tér minden hatékony eszközével ellátni
• fejleszteni kommunikációdat
Érdemes mindkét részt elvégezni (26. és 27. képzés) a teljes siker érdekében!
Mindkét képzés egyben magában foglal egy személyre szabott konzultációt is az oktatást követően egy előre egyeztetett időpontban, melynek során saját szalonod, vállalkozásod valós számaira és kommunikációjára építve nézitek át az aktuális helyzetet és az előadóval közösen dolgozzátok ki a megfelelő stratégiát és módszereket.
Kezdés 10:00 • Vége: 16:00
Előadó: Szegedi Tibor, mesterfodrász
MINIMÁLIS LÉTSZÁM: 4 FŐ
Ez a képzés ritkán kerül megrendezésre. Amennyiben a meghirdetett időpont túl távoli számodra, jelezheted igényedet az alábbi űrlap kitöltésével. Amennyiben az oktatóval sikerül egyeztetnünk, és lesz elegendő résztvevő a veled egyeztetett időpontban, a képzést korábban is megszervezzük.
Ha szeretnél korábbi időpontot erre a képzésre, kérlek töltsd ki az alábbi űrlapot!
