top of page
bg-alap.jpg

26. SZALONMENEDZSMENT I.
A TÖKÉLETES KOMMUNIKÁCIÓ ÉS MEGJELENÉS SZÉPSÉGSZALONOK SZÁMÁRA

30 000 Ft

Útmutatót adunk a szalonod extra nyereséges, hatékony működtetéséhez, a hatásos közösségi média és önmarketing módszerekhez, hogy a lehető legtöbbet hozhasd ki fodrász szakmai tudásodból.


A képzés során élőben gyakorolhatod a social media helyes használatát.

 

A képzés célja:
• megtanítani a közösségi média vállalkozásfejlesztő használatát
• megfelelő hirdetési kampányokat indítani a szalonod számára
• fodrászként a közösségi médiában meghatározó szereplővé válni
• a vendégekkel való kommunikációt és kapcsolattartást megkönnyíteni
• az online tér minden hatékony eszközével ellátni
• fejleszteni kommunikációdat

Érdemes mindkét részt elvégezni (26. és 27. képzés) a teljes siker érdekében!


Mindkét képzés egyben magában foglal egy személyre szabott konzultációt is az oktatást követően egy előre egyeztetett időpontban, melynek során saját szalonod, vállalkozásod valós számaira és kommunikációjára építve nézitek át az aktuális helyzetet és az előadóval közösen dolgozzátok ki a megfelelő stratégiát és módszereket.

Kezdés 10:00 • Vége: 16:00

Előadó: Szegedi Tibor, mesterfodrász

MINIMÁLIS LÉTSZÁM: 4 FŐ

IDŐPONTOK

2024.06.06. csütörtök

2024.11.14. csütörtök

2024.09.21. szombat

VIDÉKI IDŐPONTOK

26GY | 2024.08.12. hétfő
SZEGEDI TIBOR

DH SALON ÉS OKTATÓKÖZPONT 

9023 Győr, Attila u. 25.

MINIMÁLIS LÉTSZÁM: 3 FŐ

bg-alap.jpg
bottom of page